2011-06-26 | 22:13:40

Selena's Favorit Justin bieber Låt

Hon älskar Justin musik men fortfarande kallar honom en "vän" - egentligen, Selena?
Selena Gomez är inte bara ett stort fan av att vara kär i Justin, men hon också tycker hans musik är fantastisk!

Selena, 18, hade en intervju med The Boston Globe den 24 juni, där hon kupade på hennes 17-årige mega stjärnan pojkvän.

När de tillfrågades om hennes favoritlåt Justin sjunger, hon hade svårt att bestämma!

"Min favoritlåt ändras varje dag", sa hon. "Just nu är det nog" up "eller" Never Let You Go. "

intervjuaren kastade Selena en Curveball genom att fråga vad hennes minst favorit Justin sång är, och hennes svar kan överraska dig!

"Jag tror inte att jag skulle vara en mycket god vän om jag sa en minst favorit," sa selena. "Jag tror inte att det är en låt jag inte gillar!"

Vi är alla överens om Justins låtar är bra, men VÄN? Selena - vi har sett dig två som upprättar en massa gånger - bara säga att han är din pojkvän redan!

Varför tror du Selena har så svårt att erkänna att hon dejta Justin, HollywoodLifers?

källa: hollywoodlife.com

min åsikt: :/ Hoppas justin nte tar illa upp jag menar han visar ju hans känslor för henne och hon kallar honom en vän? men hon har säkert en bra Själ !! :D <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?