2011-06-16 | 21:55:35

Selena Sjunger om att Vara Kär menar hon Nick eller Justin?

Selena Gomez ny låt läckt och vi kan inte få nog av det! Men tror du att hon skrev det nyligen om Justin Eller handlar det om hennes ex Nick Jonas?
Några av låtarna från Selena Gomez nya album har läckt och vi speciellt älskar singeln "We Own the Night" med Pixie Lott, som co-skrev låten. Låten är optimistisk och med ryckande och texterna kretsar kring Selena att vara kär och lycklig. Bara för att Selena har dejtat Justin sedan i vintras, betyder det inte den här låten inte kunde varaom hennes ex-pojkvän Nick Jonas.


Selena sjunger: Är det okej om jag är med dig för natten? / Hoppas du inte har något emot om du stannar vid min sida / Vi kan köra någonstans i den mörka / Stanna och tittapå stjärnorna / Vi kan dansa, vi kan sjunga, göra allt / Så länge jag är med dig / När vi är tillsammans är det dags för våra liv / vi kan göra vad som helst, vara vem vi gillar /Tillbringa helgen dansa, för vi ska sova när vi dör / behöver inte oroa dig om något,äger vi den natten ...

Hon fortsätter med kören och sedan den andra versen börjar med: Det är allt enoskärpa / Det börjar bli sent, men jag bryr mig inte / Jag vet inte var vi kommer att sluta och det är okej. Selena wraps låten med en praktisk linje "ingenting varar för evigt", men håller det positiva, grymhet, "Låt oss leva upp den, bara göra vad som helst." Lyssna på låten här.

Selena Gomez och scenen album När solen går ner kommer att släppas i en och en halv vecka den 28 juni. Nick och Selena split tillbaka i april förra året, och hon har bara haft ett album sedan deras upplösning. Hon meddelade att hon arbetade på detta album i februari, i höjden av hennes förhållande med Justin. Tror du att hon varinspirerad av Biebs att skriva detta? Eller tror du att detta kan dra från erfarenheter i sittförflutna?


Källa: Hollywoodlife.com
Min åsikt: vad tror ni jag vet inte vad jag tror ...? men aja Det är ju bara hon som vet vem hon menar :D <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?