2011-06-17 | 22:49:50

Selena Erkänner att hon och justin borde göra en Duett!

Selena's hitsingel "Who say's" sålde platina och hennes nästa träff kan vara med henne pojkvän Justin - skulle du vilja se dessa två samarbeta?
Selena Gomez kanske vill blanda nytta med nöje. Den 18-årige popstjärna tog GMA scenen den 17 juni och verkade vara på gott humör trots att hennes hälsa skrämmaförra veckan. Värdar Robin Roberts och George Stephanopoulos hoppade rakt under hennes intervju framför tusentals skrikande fans och frågade henne Point Blank: "Vill du jobba med Justin"

"Jag är inte säker", svarade hon. "När jag gör låtar jag liksom göra dem organiskt. Så om det händer så händer det. "

Selena inte exakt nix tanken alla tillsammans men på 2011 Kids 'Choice Awards, gav Selena en fast "ja" på frågan om hon skulle vara öppen för att arbeta med Justin.

Vi satsar något är redan på gång - det här är en duett vi vill gärna se!

Källa: hollywoodlife.com
min åsikt: asså jag vill inte vara negativ om detta men så klart at vi skulle älska att de gjorde en Duett :D <3....men det kan också komma emellan deras Förhållande För båda tar ju musiken på allvar men vi får väll hoppas på det bästa :D <3(och inget illa menat för er som tar åt sig :( !!)



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?