2011-06-16 | 22:33:14

Justin Twittade....

min åsikt: aww <3 You made Us 2 Belieber's So We're Even Justin ;) <3

Postat av: meyav

SV: Ja självklart, godkänn inte kommentaren vill inte att alla ska se. Men jag är 14 år och heter meyav. Du kan adda mig på facebook och lära känna mig mer

meyav alhidaja. Förut hade ni en bloggare som hette dilan henne känner jag. Sen nu mot sommaren så ska jag bara åka till tyskland i 1 vecka, kanske till uppsala också men kommer ha rätt mycke tid till att blogga. Eftersom att jag har en egen blogg så vet jag hur man lägger in bilder & videon jag vet hur blogg.se fungerar. Men somsagt om det är något mer du vill veta så adda mig på fb meyav alhidaja eller adda mig på msn [email protected] :)

2011-06-17 @ 09:41:36
URL: http://meyavoo.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?