2011-06-18 | 20:07:05

Justin timberlake ger råd till Justin



Under
hans senaste intervju med Playboy Magazine, ger Justin Timberlake några råd till Justin.
Han säger:

"Justin är uppenbarligen en begåvad unge. Jag hoppas bara att han har ett brastödsystem, eftersom jag tänker tillbaka på mig själv bär rastaflätor. Det är besvärligtatt växa upp framför allmänheten. Justin borde göra någon plan nu. Någon som Usher mentorskap, honom är bra eftersom Usher är någon som har haft en hel del upp-och inte ett fast att jag kan minnas. Han kommer att lära honom att man inte bara kan rida ut det här. Du måste ha någonstans att gå. "

"Du måste ha en plan, och någon som Justin borde tänka på det just nu. Annars innan du vet det, det kommer att bli någon unge som är yngre än du. Vi bor precis i den åldern. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?