2011-06-16 | 21:48:00

Justin- jag kommer aldrig lista ut vad Kärlek Betyder!

Justin öppnar om vad kärlek betyder för honom i hans mest intima intervju någonsin!
Justin är en vanlig Casanova, men även han med ger att han kan förväxlas om kärlek!

Justin, 17, intervjuades i Tiger Beat Magazine och öppnade upp om kärlek mer än han någonsin gjort tidigare!

"Jag säger inte att jag vet allt om kärlek," säger Han . "Jag tror inte att jag någonsin kommer att lista ut vad kärlek är."

Kanske hans förvirring beror på hans ålder, men Biebs tror att sann kärlek kan börja även yngre!

"Så många människor säger: 'Han är 17! Vad vet han om kärlek? '"Säger han. "Och jag tycker bara, om du någonsin haft en hund, [du vet vad kärlek är]. När du kommer till 11 eller 12, man börjar se flickor och tänker, "Åh jag gillar dem, jag vill se den personen för att hon är söt." Du vet inte riktigt den verkliga innebörden av kärlek, men du tror att du gör det. "

Justin - du är så klok! Vi satsar du delar mycket av er kunskap om kärlek med Selena Gomez - Hon är den lyckligaste tjejen i världen!

källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: jaa Selena är verkligen lycko lottat :D <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?