2011-06-28 | 22:22:10

Justin gör allt på egen hand (nästan)

han redan peppad om att skriva det? Trots att han antydde en duett med Selena, han avslöjar inte några samarbeten riktigt än!
Justin saktar aldrig ner. Han talade nyligen med MTV om hans kommande album och sagt att han vill skriva och producera en stor del av det på egen hand. "Jag vill arbeta mycket med mig själv. Och [jag vill] skriva en hel del själv. Jag kommer att arbeta med en massa andra producenter och sånt, men jag bara skriver en massa, skriva på turné. "

Förhoppningsvis kommer han fortfarande har några samarbeten på hans album så vi kan höra duett mellan honom och Selena Gomez allas varit antyda om!

Trots hans fullspäckade schema främja "Someday", utmärkelser visar, och umgås med Selena är Justin att se till att han fokuserar på hans musik. "[Jag] skriver om hur jag känner och producera. Jag har fram på min laptop och på min dator ", sångaren avslöjar. "Jag har varit riktigt in i den och förhoppningsvis kommer detta att nästa album bli enorm."

Den Biebs förklarade att han "gjort en massa" med sin akustiska gitarr och säger att han inte kan passa in i en typ av genre. "Jag är inte kommer riktigt begränsa mig. [...]Min röst är inte avsedd för någon stil. Jag vill bara göra musik. "

Och vi vill höra den musiken Justin! Så vad ni tänker, gör detta göra dig mer upphetsad att höra något från Justins nya album när han har en låt klar för release? Tycker du att han gör en hel del på egen hand eller vill du njuta av hans samarbete låtar? Är det inte gulligt att höra hur glad han är om allt?

källa: hollywoodlife.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?