2011-06-09 | 22:43:19

Hollywoodlifers säger: justin och Selena är inte menade att vara tillsammans!

Oavsett om du är Team Justin eller Team Selena, verkar det har du kommit till samma konsensus: Justin Bieber och Selena Gomez är INTE det perfekta paret! Vad tycker du? 

Även om det inte är enhälligt, kan vi inte tro hur många HollywoodLifers är äcklad av Selena Gomez och Justin Biebers blomning relation. Vi visste några Beliebers tyckte inte JB's tjej eftersom de ville att han för dem, men tydligen samma sak gäller Selena fans också! När det gäller Jelena, många av er vill ha dem dela upp ASAP. 

Allmän enighet 

Jag älskar Selena Gomez, och jag älskar Justin Bieber, men när du sätter ihop dem ... inte så mycket ...: / 

Team Justin 

Hon är en hycklare, för hon första börjar att säga "Nej, han är som min lillebror!", Och sedan nu har hon sin arm på hans ben på Billboard Awards. Om han är som din lillebror, skulle du inte röra honom på det sättet, din perversa sak !!!!!!! 

Selena Gomez DIN sådan en slampa !!!!!!!!!!! Justin vänlig öppna DITT EYESS !!!!!!!!!!Jag menar Justin saknar sin 3-åriga SISTERS FÖDELSEDAG Ärligt ... Justin PLEASEE! 

Jag är som super upprörd ... Jag menar jag kan inte tro att han faktiskt gillar att lömska lilla Cougar. Kom igen människor, vakna! Hon är bara så manipulativa och falska ... hon är bara den folk som var mer känd och framgångsrik än henne medan de var dating (Nick Jonas, Taylor Lautner ...). Justin vänligen datum för en eventuell-freakin' kroppen men hennes 

Team Selena 

Bieber u stal min tjej och jag kommer att göra som de döda Osama och skjuta u i huvudet och begrava u till havs!! Selena Gomez fläkt 4life. Beiber mördare i huset !!!!!! 

Ok, så jag gillar Justin och jag gillar Selena, men jag tycker inte om dem tillsammans.Och det är inte att jag är övertygad om att vi ska gifta en dag. Jag tycker bara att det fel tillsammans! De är bara ... för mycket. Möte varandras föräldrar? Saknade jazmines bday? Ska du på semester? På bara fem månader? Och vi vet alla vad de gjorde på denna semester. Det är för mycket. De är också fysiska. Och jag älskar Selena, men hon hoppa från kille till kille. 

Allvarligt ... Justin Bieber fans håll käften, 10 gånger av 10 kommer du inte att ha någon chans med den här killen så gå vidare till verkligheten och hålla sig borta från fantasy.Gå och hämta hjälp tack! Oo och jag älskar Selena Gomez. 

Team Jelena 

Jag älskar Selena Gomez mycket hon är min idol Jag önskar henne ett lyckligt liv fyllt av glädje. Jelena evigt i love u guys (Selena och Justin) tillsammans .... Bästa lycka 

Jag tror att de är söta tillsammans och detta hatare grejer blir dum. Om de är fans de skulle vara glad för honom och stödja honom. 

Om du verkligen älskar Justin VÄGEN YHU då säga YHU ville inte ONT SELENA CUZ han inte skulle vara samma person han är om SELENA gjorde slut med honom CUZ IT ser ut som han är galet förälskad i henne. SANT BELIEBERS skulle inte göra att de skulle stödja Justin och älska honom 

De är inte ens två års mellanrum och de är förälskade. Det är fans som du som Justin förmodligen är besviken på att du inte kan acceptera att Selena är en del av hans liv.

källa: hollywoodlife.com
min åsikt: Wow många har starka åsikter.....


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?