2011-06-12 | 11:40:09

Kategori: övrigt

En sak Som jag Funderar Över!

Heej Beliebers!
Ni har säkert Hört Bang Bang Bang med selena Gomez eller hur?!
Och lyssna på 1.05 så säger hon
" You're gonna you're gonna be the one when i'm not having fun you're Be the one that's broken"
asså menar hon Nick eller Justin?
Och så känns det som om Hon är med Justin för att Göra Nick Svartsjuk?
Men jag tror inte på att hon skulle utnyttja justin så <3
Men aja ville bara säga det.
men vad tycker ni??
(inget Taskigt mot selena för seriöst jag älskar henne även om jag kanske har skrivit taskiga grejer om henne i bloggen Förlåt för det :( är jätte glad för de nu :) :) <3)

Postat av: Amanda

Bara för att hon säger så i låten behöver hon nt mena sig själv, hon representerar de flesta tjejer i världen som fått sina hjärtan krossade och hon vill bara visa att man kan hitta nya personer som berkligen älskar en för den man är..

2011-06-12 @ 11:52:48

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?