2011-01-07 | 00:34:59

Visste du att...?

Justin brukade mobbad i skolan eftersom han var inte lika rik som alla andra,
Joe Jonas tweeted en gång: "Jag gråter för att jag älskar Justin Bieber!"
Pattie gick en gång in i Justins rum och såg honom prata med en vägg, men visade sigatt han var praktiserande frågar en flicka ut (:
Pattie vill inte Justin hittills någon som bara ska använda honom för berömmelse
Justin: "Jag är cool .. Men jag är inte så cool för alla dessa flickor att bli galen "<3
Justin: Jag älskar min flickväns INTERVJUARE: flickvänner? Justin: Min beliebers
när Justin blir rädd, vill han att han hade en flickvän att gosa och hålla,
Justin medgav att han lärde sig lite spanska från Dora Utforskaren
Justin: En dag märkte jag att världen var full av vackra flickor.
Justin: "Jag vill tjejer höra min musik n spela det igen, för det gjorde deras hjärtan må bra.
Justin säger att innan han går till sängs, han alltid tänker på sina fans
Justin: "Det är underligt att åka till platser och se flickor cry.I är hedrad, men varför skulleu gråta Du borde vara glad?
Justin förstår inte varför tjejer älskar honom såå mycket.
Justin: "Om jag träffade en vacker tjej som är bekväm med sig själv det kan varaskrämmande så jag försöker bara vara mig själv för"
Justin är en begåvad pojke, trevlig person, djurvän, vänlig, aktiv, jordnära, varmt ochromantiskt
Justin: "Ja, jag flirta, men jag skulle aldrig spela med en flickas hjärta
justin vill att twitter ska kallas Twiber
Där det står fläckt där ska det stå Fans




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?