2011-01-05 | 12:31:57

Justin om hans fans, hans musik och om att försöka vara en vanlig kille

 

New York, NY-"jag är galen, jag är nötter," Justin Bieber berättar Vanity Fairredaktör Lisa Robinson. "Precis som min hjärna fungerar. Jag är inte normal. Jag tänker annorlunda, mitt sinne alltid är racing. Jag är bara ... nötter. Men jag tror att det bästa [musiker] förmodligen är. "Robinson rapporterar att Bieber anser" bäst "att vara Beatles, Michael Jackson, och Tupac. "Musik är musik, och jag är definitivt influerad av Michael Jackson och Boyz II Men och människor som var svarta artister-det är vad jag gillar. Men jag gillar deras röster och jag gillar hur de underhållning det handlar inte om vilken färg de är. "

"Michael [Jackson] kunde nå publik från unga till gamla, han aldrig begränsat sig själv," Bieber säger till kungen av pop, som han har en dekal på sitt sovrum spegel i sin turnébuss. "Han var så bred, älskade alla honom, och det är vad mitt mål är-att i princip göra människor glada, att inspirera dem, och att ha alla rot för mig."

"Det är svårt att verkligen balansera mig själv. En vanlig kille, om han tar influensa, han blir bara att gå hem, "Bieber säger om de utmaningar som att försöka vara en vanlig tonåring. "Men jag kan inte göra det .... Allt är viktigt. Men, du vet, min mentala hälsa är också viktig. Även om jag är arg, jag satte bara ett leende på läpparna och fejka. Inte ofta jag fejka-vad är mig är mig .... Jag vet att jag måste ge upp mycket av mig själv, eller mycket av ett privatliv. "

Robinson pratar med en person som har mest tillgång till Biebers "privatliv" dessa dagar, hans livvakt Kenny Hamilton. "Jag känner att jag har blivit expert på hemliga operationer", säger Hamilton om "vänner" (flickor) som smyger in för att besöka Justin om obligatorisk en till tre dagar ledigt per vecka som han får "bara vara en unge. "

Robinson rapporterar att Bieber säger att han vill åka till månen, till yttre rymden, men bara när det är 100 procent säker, eller kanske bara 90 procent och att han hatade skolan, undervisade på väg, inte läser mycket, men har bestseller Rich Dad Poor Dad på sin turnébuss eftersom Will Smith sa till honom att läsa den. Robinson rapporterar också att han ibland lider av sömnlöshet, "jag bara vända på hela natten och tänka.Mitt sinne lopp, säger han. "Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen som familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men du har inte tid att tänka på, eftersom du bara fastnar [i allt annat] under dagen. "

Såsom de legioner av skrikande flickor. Bieber berättar Robinson att han vet tjejer skriker efter honom eftersom han är Justin Bieber, men han tycker de kan även skrika åt honom eftersom han är söt. "Jag försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en flicka såg mig, hon kanske ta en titt tillbaka eftersom jag  är snygg, eller hur?"



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?