2011-01-05 | 12:21:33

Justin Bieber: kolla in min 6-pack

01~8.jpg

Justin
Bieber poserade för omslaget till Vanity Fairs februarinumret, utsätter hans bröstoch hans kärlek till en av musikens största ikoner i vad Bieber kallade "förmodligen enav de mest intensiva intervjuer [han] någonsin gjort."

"Kolla in min sex-pack, sade popstjärnan, som lossade knappen upp, blottar hansmitten riff som en hyllning till en fotosession gjort av en av hans hjältar. "Jag vill vara somMichael [Jackson]!" Bieber förklaras. Michael var med i tidningen i september 2009 frågan på liknande sätt.

Om Biebers intervju var intensiv, var hans fans rasande. De unga flickorna rösterna somstatister skjuta kunde inte dölja sin förälskelse för tonåringarna crooner. "Vad jag gillar med Justin? Allt! "sade en modell.

År 2010 var Bieber Internets sjunde mest sökte kändis.

Vanity Fairs februarinumret kommer att finnas tillgängliga i Los Angeles och New Yorkden 6 januari och träffar kiosker landsomfattande den 11 januari.





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?