2011-01-12 | 15:30:10

Chloe & William Justin Bieber debatt!

Chloe & William båda älskar Justin, men är uppdelad över hans nya kaxiga attityd på senare intervjuer. Vad tycker du?

Uppmärksamhet, Beliebers! Justin Bieber, 16, har gjort vissa kontroversiellauttalanden till tidningar nyligen som leder fans att undra om framgång är att gå till hanshuvud. Reportrar Chloe Melas och William Earl bara inte kan enas om huruvida hanbör hålla mun eller inte!

Några av de mer kontroversiella uttalanden kom från februarinumret av Vanity Fair, därBieber skryta, "försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en flicka såg mig, hon kan ta en titt tillbaka eftersom jag kanske" m snygg, eller hur? "Dettaupprepades av andra citat i artikeln, liksom i januari intervju med Heat magazine därBieber fick frågan om hans förhållande status, och sade: " Jag tänker inte att kunna harett personligt liv om jag hela tiden frågade den frågan. Så jag är inte besvara dennafråga någonsin igen. "


källa: hollywoodlife.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?