Bieber gör splash för en sak
Upprop till alla Beliebers! Om du någonsin undrat vägen till Justin Biebershjärt-eller, eh, näsan-you're om att få ett steg närmare. I sommar är Bieber lägga parfymör till hans långa meritlista-som hittills omfattar internationell pop känsla, tonåring heartthrob, och nu senast, VFomslagspojke-med släppet av sin första någonsin signatur doft för kvinnor. "Jag är verkligen glad över att vara utforma en doft," Bieber har sagt om sin razzia i parfymer. "Det är ett annat sätt att vara kreativ."
Lanseringen av doften kommer utan tvekan att skapa en doft-sering bland Biebers legioner av hängivna (främst kvinnor) fans-mer än 18 miljoner fans och mer än sex miljoner Twitter efterföljare. Man kan räkna med att komma nästa höst, hallar i hela landet kommer skolan ska genomsyras av en mycket igenkännlig doft.
Medan Bieber fanatiker har redan en uppsjö av Justin-godkända varor att välja på allt från den mest sålda dog tags till julklapp-doften blir unikt i att alla intäkter går till välgörenhet. "Tanken att jag kan skapa en fantastisk doft som jag älskar, och faktiskt ge tillbaka till en välgörenhetsorganisation som är viktigt för mig på samma gång var ett tillfälle jag inte kunde missa," Bieber sagt.
Bieber har undertecknat den som första kund Ge tillbaka Brands, Inc. , ett nytt produkter bolag som hoppas kunna samarbeta med kändisar att underlätta deras varor försäljning och efterföljande filantropiska donationer. "Med Ge tillbaka Brands mål är vår att dela vår vinning med välgörenhetsorganisationer," medgrundare Paul West, tidigare president och COO för Elizabeth Arden, sade om sin nya satsning. "Vi tror verkligen ett företag som detta kan frodas i denna föränderliga miljö där den nedersta raden är inte i fokus."
Ge tillbaka kommer också att hantera marknadsföring, utveckling och distribution av Biebers doft, och sångaren och hans fans-kommer att vara djupt engagerad varje steg, och lukta, av vägen. Ordföranden för ge tillbaka, Robert Hollander, säger hans superstar klient, "Hans förhållande till sina fans är unik, han verkligen bryr sig om och kommunicerar med dem hela tiden, och han planerar att göra så under hela utveckling och marknadsföring process."
En unik relation verkligen, och en som handlar om att få en mycket mer intim. Kom i sommar, kommer Biebers beundrare kunna känna att de är en spritz bort från att vara flickan i hans drömmar. Suck.
Även Bieber har ännu inte ange en välgörenhet, orsaken till hans val är det garanterat att bli den lyckliga mottagaren av en rejäl donation. Om den senaste lanseringen av Biebers nagellack linje med OPI är någon indikator på hans förmåga att förvandla en vinst, då doften försäljning "vinning kan förväntas mata ett litet land. Den "en mindre Lonely Girl" Nicole av OPI insamling -vilka funktioner färger som den klarröda OMB!och lila En mindre ensam Glitter (inspirerad av Biebers låtar)-sålde ut helt i 3.000 butiker över hela landet under julen. Så Beliebers, stay tuned in för din första flaska Bieber juice. OMG!
källa:Vanityfair.com