2011-02-12 | 20:55:21

Russ säger: jag var på "Never Say Never" Premiere & Justin berättade vad han aldrig skulle göra!

Justin Bieber verkade större än till och med Michael Jackson eller Robert Pattinson på premiären av filmen Never Say Never igår i LA, så jag blev överlycklig när han tog sig tid att prata med mig! 

Justin Biebers premiären av hans nya film, Never Say Never, på LA Live 8 februari var inte som något jag någonsin hade sett. Det fanns 1.000 s skrikande Beliebers, dussintals A-listan stjärnor och hundratals paparazzi - och jag hade rätt i mitten av all galenskap! 

Justin, 16, arbetade den lila mattan hårt och jag var imponerad av hur han hanterade all uppmärksamhet. Alla från Will Smith, Jane Lynch, Miley Cyrus, Sean Kingston, Usher och Perez Hilton var clamoring att få ett foto med tonåring känsla. När jag fick min stund med honom, frågade jag honom snabbt vad han aldrig skulle göra och han visste att hans svar direkt. 

"Jag skulle aldrig äta svamp!" Sa han och skrattade. Jag frågade också honom om hans nya flickvän, Selena Gomez, och han yrade om henne, sa till mig, "Hon är fantastisk!" 

Selena, 18, höll henne avstånd från sin man på mattan, med separata foton och även smyger sig in i teatern via baksidan. Jag är säker på att du har sett bilderna, men hon såg gorgeous! Justin är en lycklig man. 

Här är några andra höjdpunkter från den lila matta: 

Tish Cyrus, mamma till Miley, var synbart imponerad med sin omgivning, gick på mattan med sina barn att inte prata med någon. Hennes stam av Bieber Fever måste ha varit en svagare dos. Jag antar att vi vet var Miley blir hennes attityd ibland! 
På tal om Miley Cyrus, hon försökte undvika att tala med många människor på röda mattan. Hon rusade runt för att komma in i teatern och egentligen inte erkänna hennes fans skriker. Jag antar att bara är Miley som Miley! 
Chris Brown anlände ser ut som han rånade en bank. Jag har aldrig sett en person springa in i en teater snabbare för att undvika kameror och samverkan med allmänheten som jag gjorde med honom. Om han inte vill synas, varför kommer till största mattan i världen? 
Will, Jada, Jaden och Willow Smith kom alla. Snacka om en makt familj! De förde skryt. 
Ricky Schroder från NYPD Blue berömmelse och ännu viktigare, Justin Bieber sin tid när han var på hitlåt silverskedar, talade om risken för en Justin Bieber silverskedar filmen, den var hans reaktion obetalbar!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?