2011-02-09 | 18:32:43

Justin Bieber erkänner: jag vet inte nationalsången!

Han säger att det är för att han är "kanadensiska". Är det en rättvis ursäkt?



Människor är fortfarande arg över Christina Aguileras National Anthem misslyckas Super Bowl - men hon är inte den enda kändisen som inte har texterna rakt! "Jag ärkanadensisk, så jag kunde inte berätta vad den amerikanska nationalsången är"Justin Bieber bekände 9 februari Access Hollywood Live. Är han seriös?

Tyvärr, ja han är. låt oss diskutera detta, ska vi?

Tycker du inte att det är ganska galen Justin inte känner orden till nationalsången?Visst, jag vet inte orden till den kanadensiska nationalsången ... men jag inte utförutsålda visar kanadensiska arenor.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?