2011-02-22 | 19:16:07

Channing Tatum "Han kanske kmr att döda oss"

Channing Tatum
Channing Tatum förbereder sig för att sin röv piskas av Justin Bieber!

Den frid skådespelaren säger biobesökare sannolikt kommer att se Biebers nya film,Never Say Never, över hans flim The Eagle - som också träffar bio i helgen.

"Han kanske kommer att döda oss", Channing sagt.

"Biebers förmodligen kommer att mörda oss. Men det är bara så det går, du vet?Han kan egentligen inte göra något åt det.

"Man kan inte riktigt bli arg det. Det är bara en av dessa saker.

"Förhoppningsvis är ungen bra i den. Jag kommer förmodligen att hamna ser det på något sätt ... , bra jobb, Justin Bieber.

Channing erkände nyligen att han saknar fortfarande ett rodeo dagar han varitberövad av kinkig film chefer.

"Jag växte upp i Alabama och det finns en massa saker jag brukade göra som att åka apteringen Broncos att jag inte får nu för försäkring skäl, berättar Channing.

"Nu har jag precis läst i badet. Det är ganska tråkigt men det handlar om lika djärv som jag får komma. "





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?