2011-12-25 | 12:26:36

Svar på tal

KommentarTid
V om HAR FÅTT SOMEDAY!!! <3:
Jag fick someday i julklapp fast min berlock är inte lik din, det är typ ett brev där och ett lila hjärta där det står I love you, vet du varför vi inte har samma? :D Tacksam för svar :)
IP:
omb! Jag ville ha en sån berlock, jag trodde jag skulle få en sån, fast det var nyklen och hjärtat, så blev helt besviken....Men jag tror att det beror på storleken eller att man får en sån berlock helst slumpmässigt, men jag inte helt säker....

Postat av: V

Haha du ville ha brevet och jag ville ha hjärtat, haha fail. Jag tror jag vet varför det är två olika, http://experience.justinbiebersomeday.com/site/someday/collection

2011-12-25 @ 12:46:18

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?