2011-12-01 | 18:36:08

OHHH MY GOSH BELIBERS GRÅTER!!!

OHHHH MY GOSHHHHHHHHHHHHHHHHHH ASSÅ OM NI BARA VET...OM NI BARA VET!! JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DET INTE ÄR SANT!!!

OMG ASSÅ HITTA DET PÅ TUMBLR!! OMG ASSÅ SERIÖST!! HAN MÅSTE BARA KOMMA TILL SVERIGE!!!!
ASSÅ VAFAN SERIÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HOPPAS DET INTE SANT, VERKLIKEN!!!!! JAG GRÅTER !!!!!! VAD FAN HAR ISLAND GJORDE TE JUSTIN??!?!?!
ETT LITET LAND MITT I HAVET MASSA VULKANER SOM FKING EXPLODERAR VARJE DAG!

Postat av: Lisa

Nemen asså det kan ju itte va sant!!! Han borde ju för fan åka till dom största landen!!!! Det FÅR inte vara sant!! Aja, blir väll bara att dra till Island i såna fall... MEN HAN MÅSTE KOMMA HIT!! <3

2011-12-01 @ 18:40:09
Postat av: sarah

han kmr väl typ hit till sverige 2013 elr hur? har hört massa prata om det :)

2011-12-02 @ 14:19:31
Postat av: Emelie

Men globen håller ju på att bygga en ny arena, och dom sa att med den arenan skulle dom KUNNA få hit stora artister som t.ex Lady GaGa & Justin Bieber eftersom den arenan kommer ha större utrymme. Men det är dock inget som är bestämt!

2011-12-02 @ 17:55:16
URL: http://rihannaswedens.blogg.se/
Postat av: Hanna wish it was bieber

Men det finns en bild som cirulerar runt på facebook med flaggor och där är Sverige med ! :D

2011-12-04 @ 16:29:38

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?