2011-12-30 | 23:18:06

JUSTIN SKA BESÖKA SVERIGE!!!

OMG! jag är så glad just nu ofta ni inte är det?
Justin ska komma hit för sin BELIEVE tour!
Omg! snacka om att vi har väntat länge på det här!!!!!
Hard work have really paid of!<3

Postat av: -

Hejj!

Skriver en novellblogg om Justin , läs gärna! :)

2011-12-31 @ 04:53:54
URL: http://belieberbook.blogg.se/
Postat av: inga

OMBOMBOMBOMBOMBOMBOMB VAR KAN MAN KÖPA BILJETTER????!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OMGOGMGOM ,,HAN KOMMER HIT,,,, HELT ..OMG!!!

2011-12-31 @ 09:02:39
Postat av: The true belieber

OMB!

Men det ser lite ut som Finlands flagga!!1

Men azzå OMB<3

Tack så mycket för att ni sa det!

Måste köpa biljetter!

Om ni hittar ett ställe där man kan köpa biljetter kan ni lägga ut en länk dit då?

Tack för världens bästa blogg<3

2011-12-31 @ 09:47:32
URL: http://bieberland.se
Postat av: Emilija med J.

OMB :D

fast det kan ju va ett rykte..

2011-12-31 @ 14:32:12
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: michelle bieber

the true belieber asså finlands flagga har blåa linger så jag tror det är sveriges!

2011-12-31 @ 15:12:01
Postat av: =)

Bli inte för exalterade det är INTE alls stor chans att den där är sann, har sett ca tre, fyra st andra om vilka länder han kommer att besöka(och där finns inte sverige) som beliebers lagt ut, INGENTING är bekräftat(då skulle vi vetat det) Den där är mer chans att den är falsk än sann, tyvärr. Det är ANTAGLIGEN bara en belieber som gjort den för att busa. MEN det finns självklart en möjlighet att han kommer till Sverige, men inget är bekräftat. Inget illa menat. Men jag vill bara inte att ni sak bli för exalterade i onödan, och ifall han inte skulle komma. Men vi får hoppas och be, det är allt vi kan göra( förutom att bomba honom att han borde komma till Sverige) Kram

2011-12-31 @ 17:06:50
Postat av: Sara

Det är inte sant tyvärr! :/ den bilden kan vemsomhelst ha gjort! Det är helt bekräftat om Justin eller någon i hans crew skriver det själva :)

2011-12-31 @ 23:54:01
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: The true belieber

Hej michelle bieber !

Jag hade typ hjärnsläpp då så tack för att du sa det<3

2012-01-01 @ 11:46:32
URL: http://bieberland.blogg.se/
Postat av: michelle bieber

the true belieber:hahah det gör inget när jag läste det skerek jag av lycka hahaha iallafall min pappa är finsk så det va därför jag riagera:)<3

2012-01-01 @ 22:37:52

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?