2011-08-28 | 20:45:11

svar på tal

KommentarTid
ajla om Paige Conways gamla tweets:
Hon ändrade snabbt åsikt... Jag fattar inte varför hon skrev så där. Han besökte till och med henne hemma hos henne!
IP:
28 Augusti, 19:07
sarah om Paige Conways gamla tweets:
omg vrf skrev hon sådär? hon älska ju hnm :O <3
IP:
Det var innan justin besökte hon och jag tror hon skrev så när Justin och Selena blev ihop sedan typ december typ...fast hon skrev i det January tror jag. Men mennigen är att Ellen överraska hon för att hon är största fanet...men som man vilket ser på tweeten att hon verkligen är inte det -.-
asså jag har oxå förr sagt att jag hatar justin när han var med jasmine...haha men asså hennes är annolunda.
fast jag har ändrat mig..kan inte fatta att jag verkligen sa att justin är bög! hahahah i was a hater in on week but  couldnt take it anymore...Once a Belieber ALWAYS A Belieber!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?