2011-08-23 | 23:37:03

OMG SVERIGES FLAGGA BAKOM JUSTIN!

OMG!!!! kanske inte såå stort men FYFAN DET ÄR SVERIGA FLAGA BAKOM JUSTIN?
justin kan upptäcka oss mer än vi vet..men han aldrig tweetar om det vem vet?!
Tänk possitiv,
han var med i en svenk show,
Han tog kort med anna anka,
han umgick med en svenk kändis på en basketmatch? han har twittrat SWEDEN 2 gånger (vad jag vet) Han har RT massa svenska beliebers under när NSN skulle komma ut och en gång när han skrev "where r u guys from?" och han RT ganska många med SWEDEN, för vi är bäst,
han twittra om vår flashmob?
Han twittra än gång "I love swedish girls.. they're beautiful ;)"
och vem, vet kanske är det mera oxå?

Han har skivit en dm till mig då mitt namn var BiebertoSweden5 ?
Jag tror att han vet att vi existerar trots allt!

ps lite coolt att irans och... sudans? flaga är där undra vad de är där nera..."Ursäkta Justin och adam kan ni fytta lite?"


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?