2011-08-08 | 10:00:17

Justin sa Jag älskar dig till Emma Stone framför Selena

Justin har alltid varit stolt över det faktum att han är en flirt, men han går för långt skriker"jag älskar dig" till Emma?
Justin är den hetaste sångare i världen och Emma Stone är den hetaste ungaskådespelare och det verkar som Justin inte skulle ha något emot de två blir ett hettnytt par!


När Emma intog scenen på Teen Choice Awards för att med Ultimate Choice Awardpresentera PAL Taylor Swift, skrek Justin ut "jag älskar dig" - som han satt bredvidflickvännen Selena Gomez.

Vi vet att Justin bara lekte runt, men tror du att det var oförskämt av honom att skrika att intill Selena?

Källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: jag tror inte selena tog åt sig för alla vet att justin är en BEASt o flörtar runt :)




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?