2011-08-12 | 15:09:29

Förlåt för dålig upptatering

Jag har varit hos min pappa i ett tag, där för har jag inte kunnat blogga så mycket. och nu så har jag fått gäster och får inte den tiden att blogga! När jag bloggar måste jag ha det gott om tid och lungt ska man ha det :D
Men i allafall ni borde veta en grej, NEVER SAY NEVER + fancut finns i  Ica Maxi, Jag såg "I am number 4" dvden där sen jag ba omg hoppas det finns NSN sen när jag gick lite längre såg jag NSN...Jag tänkte hämta den fast var med mamma, "ERROR, ERROR" men jag ska vänta med det och hoppas Fan cut direction kommer ut i Sverige oxå. Jag ha redan sett hela filmen mer än 10 gånger..Så jag borde köpa de andra som jag inte har sätt! :D
Men hoppas det kommer till SVERIGE!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?