2011-08-18 | 01:18:27

En gata som har justin bieber på skylten




En enorm Justin fan blir borgmästare för en dag och gör det hennes första prioritet för att nämna en gata efter Justin! För söt!
Om det vid 11-år gammal du fick befogenhet att göra vad du ville ha som "borgmästare av dagen" för din stad, vad skulle du göra som din första beställning av verksamhet? Namn en gata efter Justin, naturligtvis! Caroline Gonzalez gjorde just deti hennes hemstad Forney, Texas efter att ha vunnit en tävling för att få ungdomarintresserade av government.So Varför gjorde hon det? "Eftersom jag verkligen gillarJustin," Caroline berättade E! News. "Jag gillar hans musik och jag gillar honom. Och jag tänkte, varför inte ha en gata i min hemstad döpt efter min favorit sångare? "

Stadens tjänstemän säger att skylten gjordes för ca $ 20 och kommer endast attvisas för idag. Aw, är det bara tillfälligt? Låter som det är dags för den riktigaborgmästaren att gå in!

Vad tycker du om Caroline första åtgärd som borgmästare? Skulle du ha gjort detsamma?

Källa: hollywoodlife.com

min åsikt: förlåt för att jag inte har bloggat sak försöka hinna med det:)<3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?