2011-04-27 | 16:02:52

Tävlar hos Torpenbergs blogg

Hej, jag är med och tävlar hos http://torpenbergs.blogg.se/ om en ny design! Jag tävlar om utlottning 1, utlottning 2 & utlottning 3!
Jag vill vinna för att jag vill ha en snygg design inte till den här bloggen utan en annan blogg som jag ska göra till mig själv, Jag har försökt göra nån fin design men jag har inte nån bra fantasi för att designa och sånt + så har jag ingen pogram så att man kan göra fina header och andra saker till en design. Jag vill verkligen vinna skulle betyde jätte mycket och har förut beställt 2 design och skulle bli jätte glad om jag fick en! Jag vill verkligen ha en ny design, har försökt länge med det men allt blir bara ful, Jag älskar verkligen dina designs, jag tycker det är skit coolt hur du gör dom. Och jag har följt din blogg i typ 1 år snart! Jag älskar din blogg! Jag brukar inte kolla på bloggar, det är lixom inte min still men din blogg måste man kolla på, det är mycket intresant och jag älskar den <3

Postat av: N A T H A L I E

SV. Kul att du är med och tävlar! Glöm inte att kika in på Söndag då vinnarna utses!

Kram Nathalie

2011-04-27 @ 17:34:39
URL: http://torpenbergs.blogg

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?