2011-04-05 | 19:58:41

Sabi säger det finns en chans att Bieber kan komma!

Detta Skrev sabi på hans blogg!:


Många utav er har frågat mig om varför ni tror att Bieber inte kommer till Sverige, trots att det var vi som var först med alla dessa Bieber projekt.

Så som jag har hört från starka källor och som jag tror det är att det ännu inte finns någon riktig arena som kan fylla upp hans krav. Jag har fått höra att man väntar på att Swedbank Arena skall bli klar, och antagligen då bokar man in honom dit.

Nu är detta inte säkert någonstans utan det är bara vad jag hört från mina källor. Det kan lika gärna vara så att Bieber avslöjar att han uppträder i Ullevi i början av sommar. Bara så ni förstår.


Så vi får väl hoppas på Sabi och NEVERSAYNEVER!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?