2011-04-28 | 17:40:29

Justin Breakout Star på Time 100-galan

Även namn som Bruno Mars och Oprah Winfrey gjorde Final Cut på årets Time 100-listan över världens mest inflytelserika personer, bland kändisarna MTV News talade med vid ritzy svart slips gala i New York på tisdag kväll, allt tal handlade om Justin Bieber och "Parks and Recreation" Funny Lady Amy Poehler.

La La Vazquez, med gubbe Carmelo Anthony, vid hennes sida, sade Justin Bieber faktiskt älskar "Melo. De är fortfarande väntar på att få en en-på-en basket tävling så kanske vi kan göra att hända i sommar. "Fortsatte hon," Jag tycker det är en ära att vara med i en sådan elitgrupp och uppmanas att komma fira. När jag hörde att vi fick in var jag liksom, "Oh ja, vi kommer till detta evenemang i kväll."

The Roots "trummis, Questlove, sade han helt förstår varför Biebs gjort listan. "Jag är glad att se alla ikväll, sade han. "Jag är mycket ödmjuk att vara här. Det är för många att nämna. Jag trummade med Bieber innan. Jag tror att det kan ha varit en fråga till varför han var med, men det är uppenbart är detta en person som gick från YouTube sensation på viral känsla till internationella superstar -. Som kommer att bli nästa nivå av kändis "
Låt den Poehler är "Parks och Rec" co-star Aziz Ansari att skriva i sin egen kandidat.På frågan om han föredrar Bieber eller sydkoreanska popstjärna vände skådespelare Rain, som också gjorde listan, Ansari skämtade, "jag vet inte vem någon av dessa människor är." Lägga till, "Den mest inflytelserika person för mig är nog Waka FlockaFlame. Han är på listan, eller hur? Jag är ganska säker på att han var där. "

Alla skämt åsido, hade Ansari bara kärlek för Poehler. kalla henne en "mycket inspirerande person, oerhört begåvad och verkligen en ledare inom sitt område."

Poehler tidigare "Saturday Night Live"-stjärnan Seth Meyers hade också massor av kärlek till henne. "För mig personligen är Amy Poehler den mest inflytelserika på listan, sade han. "Jag skulle definitivt inte vara inbjuden till denna utan Amy Poehler, så det är ett stort steg. Mest precis som tillhandahåller coattails för mig att rida på i åratal ", skämtade han. "Det är ganska knapp, som påverkat mig mycket."

Om Bieber, tillade Meyers senare: "Jag citerar honom mycket. Jag säger "Baby, baby, baby" mycket mer än jag brukade. Jag arbetar i en förlossningsavdelning i min off-tid. "

Vilka är dina favoriter på Time 100 listan?




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?