2011-04-04 | 12:46:39

Justin Bieber tillråder fans att anta husdjur från djurhärbärgen

Justin Bieber hoppade på chansen att leda en ny kampanj djur antagande för personerför etisk behandling av djur - eftersom han bunden till sin pappa ett härbärge förherrelösa katter och hundar när han var barn.

Baby sångaren och hans hund Bijoux medverkade i en annons för PETA: sungdomsförbund 2009, uppmanar fans att anta förirrar form skyddsrum under valparfrån butiker - och nu är han tillbaka för en ny kampanj, och betonade den glädje hanhade med sin första husdjur, Sam, som han tog i från ett skyddsrum.

Han berättar för djurrättsorganisationen Animal Times Magazine, "Vi flyttade till en staddär jag inte riktigt visste vem som helst, ... jag ville ha en kompis runt och Sam var ...den vännen."

"Min pappa och jag brukade och hänga (på Kvinnojouren) ... bara att gå och besökade olika djur."

Och Bieber är desperat för fans att besöka sin lokala kvinnojour innan något beslut fattas om att bli en hund eller katt ägare.

Han tillägger, "Det är verkligen viktigt att man anta. Jag verkligen uppmuntra att gå ut tillett djurhem eller en plats där du kan få en hund som övergivits eller inte har ett hem. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?