2010-09-27 | 16:48:55

Visste du att...?

- Justin berättade en gång att en av hans fan kom fram till honom och sa " Omg du liknar jätte mycket Justin Bieber"

- Justin har sagt " ni kan hata mig, slå mig, döda mig men gör inget till mina beliebers för de är de bästa fans i hela världen"

-Justin har sagt att han hatar såna tjejer som bara kommer fram till honom och skriker " omg kan jag få ta en bild med dig"

-När Justin träffar sina fans brukar han kalla de för "vackra" "fina" och "sexiga" ahahah

-Justin tycker inte om att titta på "barney" eftersom han hade väldigt många mardrömar med honom.

-Justin är nu på semester eftersom han har gått ner i vikt, och svimmat mer än 2 gånger.

-När Justin tittar på sina bilder brukar han säga " vilket snygg kille"

-Justin har sagt "jag skulle kunna bli kär i en tjej som är 13 år, kärlek har ingen åldersgräns"

-Justin har som ringsignal " ring, ring, ring" för att om han hade en av hans låtar skulle han börja dansa.

-Justin har en låt som heter "My World" men den har inte släppts än



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?