2010-09-11 | 09:30:06

Usher till Gud: Tack för Justin Bieber!


Justin Bieber fans borde tacka varje dag för att Usher. Det hip hop artistdiscovered den 16-åriga och undertecknad honom ett skivkontrakt. Resten, naturligtvis, är bedårande, diagram-toppning historia.

Så, vem Usher tacka för förekomst av Bieber i sitt liv? Det är enkelt: The Man Upstairs.

"Jag känner mig som om Gud specifikt placerade [Bieber] framför mig, på grund av hur jag började," Usher sade USA Today denna vecka. "Jag förstod det svåra i att försöka hitta dig själv i denna bransch i den åldern, och jag ville att han skulle ha en omedelbar, organisk koppling till sina fans. Och han har gjort det. "

Har han någonsin! En ny rapport att Justin och hans anhängare är ansvarig för en jättestor 3% av alla servrar använder på Twitter. Det är helt otroligt.



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?