2010-09-29 | 15:59:19

Lea Michele: Justin Bieber skulle vara "Awesome" På Glee



Det blir säkert hända, Justin Bieber på Glee, eller hur?

Jo, vi har inte hört talas om några planer ännu, men ...

Lea Michele medger att hon inte skulle ha något emot Bieber Fever träffa McKinley High.

"Jag vet inte om Justin Bieber komma på showen, men han skulle vara häftigt, sade hon på PETA: s 30-årsfest i helgen i Hollywood. "Men jag kommer att berätta detta uppseendeväckande nyheter från Lea Michele!-Vi har en Oscar vinnare kommer på Glee under de närmaste episoder som inte är Justin Bieber."

Tillfrågad om hon bekräftar den exklusiva scoop från vår egen klocka med Kristin som Gwyneth Paltrow har undertecknat den för en gäst plats, log Michele, "Jag säger inte någonting."

Men hon kommer att berätta en annan Oscar-vinnande Gäststjärnor: Javier Bardem.Och med nu finns det ingen duett mellan de två, men det betyder inte att en flicka inte kan agera pyscho dröm. "Jag vet handlingen och det är inte med mig", säger Michele, men då skrattade, "Kanske jag ska vara som," Don't jag ut som Penélope Cruz? Hej, det är jag-jag Penélope. "

Se till att komma tillbaka hit lite senare för mer om PETA gala och som några av dina favoritkändisar tycker borde strippar för djurrättsgrupp ikoniska "Jag skulle hellre gå naken än Wear Fur"-kampanjen.



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?