2010-09-17 | 14:55:31

Justin vill Lil 'Wayne is sitt nästa album

Justin Bieber har redan anmält sig rapparen Drake, men vill också Lil 'Wayne för att visas på hans andra album.

Justin Bieber vill Lil 'Wayne för att visas på hans andra album.



Den kanadensiska Baby 'singer planerar att samarbeta med fler rappare på sitt andra album - som han hoppas kunna släppa nästa år - och har redan bekräftat Drake, men hoppas också att fastställa ett spår med Wayne.

Justin berättade MTV: "Albumet kommer troligen att komma ut mot slutet av nästa år.

"Drake kommer bli på detta album. Jag är inte säker på vem annars, men jag ska fråga honom om han kan få Lil 'Wayne där. "

Lil 'Wayne är en av de största rap stjärnorna i USA, men nu avtjänar fängelse i New York efter en pistol hittades på hans turnébuss.

Tonåring känsla Justin, 16 - som för närvarande turnerar i USA - sade också att han inte har fått tid för flickvänner, eftersom han alltid flyttar från en stad till en annan.

Han sade: "Jag menar, väninnor är problem i denna ålder. Flickor är roliga att hänga med men i likhet med, vi är ständigt på resande fot och en tjej kommer inte riktigt fungerar. Du kan faktiskt inte ha en flicka. Jag tycker egentligen inte har någon krossar för tillfället. "

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?