2010-09-02 | 14:23:42

Justin fick Nicole att rodna!!

 


Lördag 7 augusti
Det var under inspelningen av den nya versionen av låten "We Are The World", var Nicole smickrande kommentar av Justin
- Han är redan en segrare, säger Pyssycat Dolls sångerskan i intervjun.

- När vi spelade "We Are The World" jag stod och pratade med bland annat Lionel Richie och Toni Braxton, och helt plötsligt öka Justin ... Han sätter sig, lägger händerna på höfterna och sedan titta på mig och säger "Jag kan inte göra det här, jag måste gå!" Du är alldeles för snyggt ", och då han lämnar rummet, säger Nicole

Nicole visar att de unga chamören ens gjort henne rodna.

haha ... Han är så söt ibland! <33

Posted By Sana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?