2010-09-10 | 12:13:45

Justin Bieber uppskattar hans fans!




De flesta av er vet redan att Justin Bieber kommer att uppträda på VMA: s, men Justin tog sin Twitter i natt för att avslöja några häftiga nyheter!
Han tweeted, "vill bara att alla i LA området för att veta några häftiga nyheter .... Om det inte var för fansen jag ville inte vara på VMA's eller bli nominerad Så jag frågade @ mtv att låta mig göra utanför för fans under showen ... "OMG Hur häftigt är det?! Om du är i LA området, kommer ni att se Justin utföra? En liten stund efter att han sa, "så här söndag är jag utför utanför på VMA's for u guys! Detaljer kommer snart på hur man får i publiken! SE U THERE! "Sweet! Vi är så glada att se att Justin älskar och uppskattar hans fans!

Om du är i området, se till att hänga med Justin's uppdateringar! Du vill inte missa detta tillfälle!



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?