2010-09-11 | 09:16:19

Justin Bieber pratar om CSI



Samtidigt som han kan ge ett litet rackartyg nu och då är Justin Bieber mycket mer hälsosamma än de oroliga tonåring han spelar på säsongspremiären av "CSI". I en bakom kulisserna-video som även innehåller några smakprov klipp från September
23 avsnitt, pop stjärna och "CSI" skådespelaren George Eads prata om att arbeta tillsammans.

Den tonåring känslan sa att han var övertygad om att hans legion Beliebers skulle njuta av premiären - och episoden senare på säsongen som skulle hitta honom reprising sin roll som Jason McCann. "Det ska bli kul. Det finns två episoder som jag gör. Det är hög energi, sade han.

Bieber sade att han alltid har varit ett fan av showen, samt dess spinoffs. "Jag gillade det eftersom du inte visste vad som skulle hända. Nu när jag är på det, det är ganska coolt, sade han. Han tillade att hans cameo skulle vara gräns-passage för både honom och showen. "Det öppnar en annan publik till showen, sade han," och det hjälper också mig, eftersom en ny publik som kanske inte känner mig nu kommer att se mig. Så det fungerar åt båda hållen. "

Sångaren noterade att arbeta med Eads, som spelar kriminalteknisk forskare Nick Stokes, var hans favorit del av processen.

EADS tillbaka komplimanger. "Han är väldigt populära och jag vet att han är väldigt begåvad, säger skådespelaren. "Men jag tror att det ska vara häftigt för fans av hans och de visar att se honom göra några som agerar. Och jag ganska få i hans ansikte, så det är riktigt coolt. "

Karaktären av Jason, som popstjärnan beskriver som "ungefär som en dålig barn," kommer i Stokes ansikte också. I en scen försöker Jason till knäppa skriptet på ett förhör och frågade Stokes, "Var är din pistol, din väst, din bricka? Du ledighet eller något? "En annan scen visar tonåring tittar på en ansträngande kamp.

Medan Bieber säger att han hade lite problem att komma ihåg sina repliker, gav han definitivt Eads ett gott första intryck. "Jag sade till honom, 'Ledsen måste vi repetera så många gånger, och han svarade" Nej, det är okej. Jag är en perfektionist, "" skådespelaren återkallas.

Om "CSI" cameo inte botar fans "Bieber feber kan de se fram emot att se popstjärnan på den stora skärmen i 2011, när hans 3-D konsert film träffar teatrar.



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?