2010-09-14 | 18:45:13

Justin bieber: Jag försöker typ att stanna som singel



Kim Kardashian Alla skämt åsido, är Justin Bieber fortfarande en lös tonåring.

"Jag är singel," Bieber, 16, berättat för människor på MTV Video Music Awards på söndag. "Jag är typ kollar, men jag  typ  försöker stanna som singel."

Även om en flickvän är inte en prioriterad fråga för popstjärna, vet jag fortfarande vad jag vad jag vill ha i sin match.

"En perfekt tjejen är någon som är rolig - Vem kan få mig att skratta, säger Bieber.Och någon som har fina ögon och ett vackert leende. "

Men framför allt, de "Baby" sångaren behov som Kan någon klara testet av hans mamma.

"Min mamma vill inte ens att jag ska dejta, men det slags fungerade inte," säger han och tillade att han "absolut" vill ha någon som är bring-hem-till-mamma typ av tjej.


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?