2010-09-19 | 16:18:51

Justin Bieber Att spela upp en "Criminal Mastermind"



Justin Bieber kommer att visa upp sin talang färdigheter i ett kommande avsnitt av CSI, satt till luft senare denna månad, och mer detaljer om hans skådespelardebut har blivit avslöjade.

Innan inspelningen började, tog U Smile sångaren teaterlektioner att förbereda sig för TV roll - som han kommer att spela en kriminell som heter Jason McCann.

Justin sa i hans karaktär: "Det verkar som om jag denna söta och oskyldiga barn, och sedan visar det sig jag är hjärnan bakom allt.

"Coachen sa att det var allt om känslor," Bieber berättade Teen Vogue. "Hon sa:" Du måste känna karaktären. Du måste vara Jason. "

"Men jag tror att jag skulle ha gjort det samma om jag kanaliseras mina känslor eller inte."

Justin är i samtal till stjärna i en film nästa år, som kommer att göras av Will Smiths produktionsbolag.


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?