2010-09-27 | 21:07:42

"Jag känner mig ensam"

Justin känner sig ensam. I en intervju med brittiska Daily Mail, erkände Justin att han saknar sin familj och vänner när han är på turné.

"Det går upp och ner, min mamma är min mycket stolt", sa han. "Min pappa, han saknar mig. Jag ser inte honom så ofta".

"Du måste följa dina drömmar. Min mamma hade ett jobb och var inte med mig, så jag ogillade det jobbet, men vi behövde pengarna".

"Jag är ensam, ja. Jag vill umgås med mina vänner, men jag behöver trygghet. Jag ska försöka då med min hund på turèen i ett par veckor".

Justin avslöjade nyligen att han och hans mamma var tvungen att leva i en "liten, sjaskig lägenhet" när hans föräldrar skildes. "Mina föräldrar skildes när jag var riktigt liten. Jag växte upp med min mamma - och inte mycket pengar", säger han . 

"Efter min föräldrars skilsmässa, bodde mamma och jag i en liten, sjaskig lägenhet men trots vår finansiella situation var vi alltid ett bra lag." 

"Det är tråkigt för ett barn när en förälder lämnar, det gör att du inte mår bra men det läge som jag är i nu, när jag ser tillbaka är det som att "Jag är så välsignad".

källa: Showbizspy


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?