2010-09-06 | 18:25:58

De är lungt Justin skyddar sig!

Justin svara haterz på youtube!! De är bra justin, du dissar dom suveränt!
översätting till som inte förstår engliska



JBISAFAGGOT:alla belibers sluta komentera på hans video och sånt,
1. Hur kan en grattis YouTube-video göra honom rik?
2. Säket, vi gör honom berömd för det mesta att ogilla video's på youtube,

Beliber = duma i huvudet


Justins svar:
Har du verkligen gjort en YouTube-kanal bara för att hata mig´på ,  vem är det som är dum nu?
Hur känns det att leva i en källare med din mamma restan av livet, ,
HEj HATERZ,:)


CJsoccer4:
Justin Bieber är inte värd att få de kändiskap han får,
han kan inte göra någonting, han sjunger och lägger dom på datan och fixar auto tune
och han skriver inte hans låtar




Justin svar: ärligt? Jag skriver låtar själv och jag inte använder auto-tune,
titta på mina andra vidoes, ok, inga fler svar, men allvarligt .... Skaffa ett liv






Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?