2010-09-16 | 19:34:11

Akon "Justin bieber är min lilla son"

Inte undra på Justin Bieber har så mycket talang - Akon är hans pappa! 

Hollyscoop pratade med Akon på VMA vita mattan, och han skämtade om att Justin var hans son. 

"Han är min son," sa Akon skämtsamt. "Vi fick reda på nyligen att han är min son ... när han kommer in fråga honom!"

Kanske syftade Akon på buset som Justin gjorde på honom i somras. Enligt rapporter tog Justin Akons nummer från sin chef och ringde honom för att säga: "Pappa varför inte du älskar mig?"

"Det viktiga är, att du måste växa tillsammans med fans," förklarade han. "Man kan inte ständigt underhålla barn. Du måste sakta ner examen för att bli vuxen, och det är den svåraste delen".

"Justin Timberlake gjorde det framgångsrikt", påpekade Akon.
Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?