2010-09-20 | 17:03:22

50 cent, snackar skit!!!!!




"Jag lär mig allt detta freaky skit på Twitter, jag vill er alla Justin bäver älskare ** barn borta jävel just nu lol"

"Jag sa ju lite jävlar inte vara på min twitter du måste vara 18 år och över detta är vuxen underhållning avsnitt."

"Jag tar mitt bälte av och slå ett av dina lite motherfockers var är din mamma och pappa i alla fall dåligt ett ** barn."

"Jag gillar Justin beiber men du är dålig en ** barn bättre kliva av min skit sjuk kick och en av er jävel."

'
Liksom, shiiiiit palla att han ska hålla på, och kom igen mot barn? Justin skulle verkligen bli arg eller vad man ska nu kalla det för, Asså jag svär det dära är olaglig, Han måste till fängelse, Hoppas polisen ser de och slänger han ner i finkan, HAHAHA l! Jag översatte ett par stycken, det blev ganska dåligt men att du kan läsa på bilden,

han har skrivt skit mycket  kilcka här för att läsa mer ----->> http://twitter.com/50cent

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?