2010-10-02 | 13:30:21

Visste du att....?

- En gång en fan av Justin frågade honom om hon kunde ta en bild med honom och justin svarade "nej" men efter
  några sekunder bjöd han henne till mc donalds.
- Justin har sagt att han hatar att se människor som sitter själva och det är därför han brukar sitta med 
  människor som är lite blyga.
- Justin brukar sova med en nalle.
- Justin försöker att alla sina fans ska känna sig glada när de träffar honom.
- Justin trodde aldrig att han skulle kunda göra en tjej svimma.
- Pattie (Justins mamma) tycker inte om när stora tjejer flörtat med honom, eftersom han tycker att de är lite "snuskiga"
- Justin slutade prata med sin kompis eftersom han ljög för honom och de pratar fortfarande inte 
  med varandra.
- Justin har sagt att han bråkar väldigt mycket med sin mamma men han älskar henne ändå.
- Justin, chaz, Christan Och Ryan brukar säga "NO HOMO" när de säger nåt som låter lite gay.
- Justin tränade karate när han var liten.


OMG det andra raden, Jag är exakt så Jag brukar sitta själv, och är blyg!
haha jag tränade oxå karate när jag var liten!!
och förut när gick i 4:an och under sovde jag med en nalle, haha inte en nalle utan flera!!




Posted By Diana



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?