2010-10-09 | 19:12:57

Visste du att...?

Vill ha en tjej som inte blir svartsjuk när han flirtar med sina fans?
♥ Tycker inte om någon kan hans namn längre, han hatar att inte kunna ha ett privatliv ..?
♥ sa en gång: "Om jag verkligen gillar en tjej, så jag blir nervös."
♥ Har en tröja som säger "I ♥ Girls"?
♥ Vill du som hans högra hand, har Robert Pattinson när man letar efter tjejer?
♥ har utnämnt sin bil till Lisa, sin cykel till Holly, sin bärbara dator till Wekma, hans hårtork till Jeremy och hans tandborste till Bob? :)
♥ Jag älskar när en tjej håller honom i handen när de går?
♥ Gillar att vissla på tjejer från sitt fönster när han är i stan?
♥ telefonsvarare brukade säga: "Lämna ditt meddelande efter Bieber"?
♥ Jag tror att han ser ganska vanliga?
♥ ombads av en kille en gång?
♥ sa "tjejer är galna! Men jag älskar dem!" ?
♥ hans "nya album sägs att kallas" My World 6,4?


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?