2010-10-28 | 17:12:52

Visste du att..?

- Justin sa en gång, om han träffar den mest fantastiska tjej någonsin, vill han hellre vara hennes bästavän eftersom han vill inte förlora henne.
- Justin bieber har sakt "Om mine fans är glada så är jag glad"
- Justin kommer ibland kyssa hans flickvän på pannan bara för att låta henne veta att hon är en
- Justin sa att "om jag gillar en tjej som jag kommer att säga till henne och jag skulle hänger med henne när jag fick chansen och se till att hon gillar mig för den jag är"
- Usher lär Justin Bieber danstegen
- Justin sa att "Om jag får en chans att lägga mig bredvid min flickvän att jag skulle hålla henne men ingenting annat (panikartade ton) ingenting annat alls"
- Justin sa en gång under en intervjuv "jag tror att tjejerna älskar mig för min musik och att jag tror jag har en sexig rumpa"
- Justin har sakt "Ingen tjej är ful, alla är fina på sitt eget fina sätt"
- Justin har en privat facebook och en privat twitter
- När Justin var på ett flygplan, föll han ur sin stol och sov på golvet
- Justin bieber säljde mer album på en vecka vad än Jonas Brothers gjorde på ett år.
- Varannan sekund, i genomsnitt, minst 15 flickor twittrar till  Justin på Twitter
- En gång sa ett fan till justin "vill du gifta dej med mig" Då sa justin "Jaa, kom så åker vill till Las vegas!"
Justin Bieber minns aldrig att packa en tandborste. Vid varje hotell, går han till receptionen för att få en ny
Justin är riktigt flirta, men när han får en flickvän kommer han bara har ögon för henne.
- Justin längd just nu är 174cm
- Justin Bieber HATAR matte med passion
- Justin gillar att göra spagetti till sin fickvän
- Justin sa om han hade en flickvän behövde hon inte vara helt perfect det skulle vara konstigt då.
- Justin: Jag vill ha en son innan jag har en dotter så min son kan såra någon som skadar min lilla flicka
- Justin hatar uggs
- När justin bar barn ville han vara en elefant
- det första justin skulle märka på en tjej skulle det vara ögonen och lendet
- Justin kommer att uppträde den 28 november på  the X-facktor
- Justin kallade sin tandborste Bob, hans cykel Holly, hans bil Lisa, och hans hårtork Jeremy
- Justin's bästa vän, Christian's första kyss var med delfinerna
- Justin såg en sindel i sitt garderob och spang ut som en skrickandet tjej och leta efter kenny
- Vissa hotell avvisa Justin från att stanna eftersom de inte ville all uppmärksamhet



JAG GJORDE ALLT DETTA! DET VAR LÄNGDE SEN JAG GJORDE DET SÅ JAG GJORDE MYCKET SOM EN URSÄKT!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?