2010-10-10 | 21:04:59

Justin Bieber: "jag vill bli normal"

Justin länka denhära på fb, när jag såg den så var det för 2 sec han la upp den och då jag var typ på 300 som gillade!!!!!!!!!
P.S man kunde inte kopiera hela länken, men ni kan kolla på denhära sidan så får ni med allting! klicka häär!

http://www.newsoftheworld.co.uk/video/?vxSiteId=6d2e103b-e170-4f86-9c51-6eac37f8a93e&vxChannel=Showbiz&vxClipId=2160_1072863&vxBitrate=300

haha som ni ser! Videon går inte att ladda upp, som ni ser denhära koden, men kolla bara på länken så finns den med!
Men här är en liten text om att han vill bli normal:


Justin Bieber har flera miljoner förmögenhet och 10 miljoner fans - men ibland han längtar efter att jack det all-in för ett normalt liv.

Justin Bieber har avslöjat att han ibland önskar att han hade ett normalt liv.

Sångaren medgav att även han alltid drömt om att vara en framgångsrik konstnär, han ibland önskar att han helt enkelt kunde återvända hem och koppla av.

I utdrag ur hans självbiografi publiceras i News of the World, sade han: "Om jag var hemma och gjorde inte dethära, skulle jag önska att jag var i detta läge. Nu när jag är här, jag önskar ibland att jag bara kunde åka hem och bara chill. "

På tal om hans föräldrar att dela upp när han var tio månader gammal, tillade han: "När jag var liten, jag längtade efter en" normal "liv med en" normal "familj. Mamma jobbade henne på det jobb hon kunde få behålla tak över våra huvuden.

"Det fanns ingen lyx, men det aldrig fallit mig att vi var fattiga. Vi hade varandra, vilket var allt. "

Biebers självbiografi, First Step 2 Forever, är ute den 14 oktober.


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?