2010-10-21 | 15:51:57

Selena Gomez är trött på Justin bieber's hairflip, vill klippa det!


Selena Gomez skräder inte orden när det gäller hennes vän Justin! Först kallade hon honom kort och nu är hon vill att han ska hugga sitt hår - hon är trött på honom vända det!

Selena Gomez är en brutalt ärlig när det gäller hennes 16-åriga Justin BFF. Hon kallade honom kort, sade hon aldrig vill vara romantiskt involverad med honom - och nu är hon bashing sin älskade hår!

"Du sa att du ville skära Justin hår!" Ryan Seacrest sagt till 18-åriga Disney stjärnan på hans radioprogram maj. 20.

"Oh, ja! Jag visste det skulle vara dåligt! "Selena sa skrattande. "Jag menade att han ibland gör den lilla saken när jag umgås med honom när han vänder det, det är bara så irriterande!"

Hon backade då och sa att hon faktiskt försöker bara hjälpa henne BFF.

"Jag alltid som," Du kommer att skada halsen eller göra något som skadar dig! 'Sade hon. "I grund och botten är jag bara försöker skydda Justin eftersom jag älskar honom! Jag vill bara vara okej att hans hals, vilket jag är säker på att alla hans fans kommer att älska! "

källa: Hollywoodlife.com

Posted By Diana



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?