2010-10-08 | 17:00:44

Justin's mamma, om hennes Liv

Patties Mallets liv:
Pattie, Justin Biebers mamma har gått igenom väldigt mycket.
När Pattie var lite blev hon våldtagen när hon var 5 år tills hon var 10. 
Efter några år började hon använda droger och alkohol för att glömma allt.
Hon har också berättat att hon kunde vara full hela dag från när hon vaknade tills 
hon somnade.
Hon försökte också när hon var 15 år ta livet av sig framför en bil.
- Jag har gått igenom väldigt mycket, men jag försökte att Justin skulle ha det bra sa hon.
Allt det här är vi har nu har gud gett oss!
Jag är stolt över min son och jag ska alltid vara det!
Han har ett stor hjärta och jag älskar honom.

Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?