2010-10-08 | 14:39:02

Jacksonville's Justin Bieber falska facebook,


Jacksonville, Fla - Justin Bieber i Jacksonville har mer än sin del av problem.

Han har sparkat av Facebook, den populära sociala nätverket hemsida, anklagas för att använda ett falskt namn.

Han kan inte sova på natten eftersom hans telefon ringer konstant med fans av teen pop stjärna på andra änden.
Och han har händerna fulla med post.

Det är en börda - med samma namn som den mycket populära unga sångare och tonåring heartthrob. Han har funnit att det finns en lång lista över problem med att vara Justin Bieber, med hemvist i en lugn Southside kvarter.

I verkligheten är det Jacksonville s Bieber ett erkänt arkad geek, och samlar och spelar med flipperspel med vänner. Han är ingen sångare, men välkänd sångare fortfarande har ringt honom.

"Artister säger" Jag kommer att arbeta med er i helgen. "Jag säger," nej, du är inte, har ni inte vill sjunga med mig ", säger Bieber.

Han bytte telefonnummer och lägga den i sin hustrus namn, men det var ändå sätta på en fläkt webbplats. Nu är han blir ännu mer samtal - ibland 50 meddelanden på två timmar. Vanligtvis koppla loss han bara telefonen.

Han försökte även att kontakta Facebook för att få återinföras, men det är svårt.Bieber haft ett konto i sex månader, då utan varning eller e-post, var hans konto avaktiverat.

"Jag antar att deras politik är förbud första, ställa frågor aldrig." Han var kort avspark annat socialt nätverk, Ping, som är associerat med iTunes.

Han har också fortfarande får allt från två till 10 brev från fans om dagen.

"Det är inte så illa, säger han. "Den kan inte hålla mig vaken på natten, men jag tycker synd om små flickor som vill skicka meddelanden till sin hjälte och det blir till denna (pekar på sig själv)."

"Jag önskar att några av dessa brev från fans hade kontrollerna ut till Justin Bieber."

Det finns ett plus: Människor kan nu uttala hans namn.

"Innan alla sa Justin Byber, sade han. "Jag får en hel del skratt när jag sveper mitt kort i butiken. Den vanliga svar är: 'Åh du stackars sak.' "


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?