2010-10-22 | 18:29:28

Hej Alla Belibers !!

Alla grejer jag har gemensamt med justin bieber !!


1 justin brukar vakna på kvällerna och kan inte sova

2 justin e van att slicka på sina läppar

3 justin tycker att det e lättare när en tjej säger vad hon känner för honom sen säger han det

 4 justin vill ha en tjej som tror på sig slälv

5 justin älskar tt blossa bubblor med tuggumin

6 justin gillar barn

7 justin och jag har samma mat smak färg m.m

8 jusitn bråkar mkt med sin mamma fast älskar hennne ändåjustin gillar att ligga på sägen och prata med sin tjej i flera timmar

9 justin säger att kärlek har ingen åldersgräns så han kan vara ihop med mig !!

10 justin har sin ring ton så här ring ring ring för att han hade en gång hans music som rington fasst då dansade han bara XD

11 justin börjar flina när han inte har nåt att säga

12 jusitn gillar inte när man har öfr många percing i ansiktet

13 justin pratar i sömnen

14 justin pussar sin mamma alltid innan han sover

15 justin tkr att det e coolt att tjejer kan mer än ett språk

16 justins favorit chips  e doritos

17 justin vill gifta si på valintines day

18 justin vill ha tre barn

19 justin brukade skrka och gråta hela tiden när han var liten SOM Jag

20 justin älskar twix

21 justin brukar prata i sömnen LOL

22 justin rädd för hissar

23 justin brukar bli nervös när han e ensma med en tjej

24 justin äslkar fans som finns där för att och sånt

25 justin illar inte att bli tilsad vad han ska göra

26 justin gillar att tänka att han e själv en riktig skojare

27 justin skirker när bin e nära honom runt omkring han

28 justin tycker tjejer som röker e oattraktiva

29 Justin blir envis på morgonen

30 justin gillar magi på weverly place

31 justin gillar att kramas

Jag har mer gemensamt med honom med årkar inte skriva mer men hallå skriv vad ni har gemensamt <3 :D'



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?